Ofte stillede spørgsmål
Har du et spørgsmål, du mangler svar på? Vi har forsøgt at samle de mest stillede spørgsmål nedenfor.
Betaling
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?
Hos Lavpris Brænde kan du betale med Visa, MasterCard, MobilePay og PayPal. Vi tilbyder også betaling via Anyday, hvor du kan dele betalingen op i rater. Vælg blot Anyday som betalingsmetode ved checkout.
Kan jeg betale i rater?
Ja, vi tilbyder ratebetaling gennem Anyday. Vælg Anyday som betalingsmetode ved checkout for at dele betalingen op.
Hvornår trækker i betalingen?
Vi reserveret først beløbet på din konto, og trækker først beløbet fra din konto når ordren er pakket og afsendt fra vores lager.
Kan jeg annullere min bestilling?
Du kan annullere din bestilling, så længe den ikke er pakket. Send os en mail på hej@lavprisbrænde.dk hurtigst muligt.
Hvis ordren allerede er sendt, kan den desværre ikke annulleres, men du kan returnere den eller lade os hjælpe med returneringen.
Levering
Kan jeg afhente mine produkter hos jer?
Det er desværre ikke muligt. Hele tanken med Lavpris Brænde er at skære alle unødvendige omkostninger væk for at kunne garantere markedets laveste priser. Af den grund har vi valgt at lukke for afhentning på vores lager.
Jeg er i tvivl om pallen hvilken leveringsmetode jeg skal vælge.
På produktsiderne finder du relevant information om levering af de specifikke produkter, og hvis du ønsker mere viden om hvilke underlag vi kører, højdekrav, breddekrav osv har vi lavet en oversigt her.
Hvordan leveres min ordre?
Vores logistikpartner leverer dine varer på hverdage mellem 08:00 og 16:00. Paller leveres med lastbil og placeres ved kantstenen eller på det ønskede sted, hvis du har købt levering ind på grunden.
Du kan følge din leverance via Track & Trace-linket, som du modtager på e-mail. Track and Trace linket vil blive opdateret med et forventet leveringstidspunkt, når fragtmanden har planlagt ruten.
Hvad skal jeg være opmærksom på ved levering?
Ved modtagelse af varerne er det vigtigt at tjekke dem grundigt. Hvis du opdager fejl eller mangler, kontakt os straks med detaljeret billeddokumentation på hej@lavprisbrænde.dk. Hvis du tømmer eller flytter varerne, kan vi ikke ombytte dem.
Kan jeg ønske en leveringsdato?
Ja, du kan vælge en leveringsdato op til 4 uger frem.
Du vælger datoen i checkout, og så gør vi alt for at have det ved dig på denne dato. Forsinkelser kan dog ske, og vi giver ingen garantier.
Bemærk at det ikke er muligt at vælge dato på mobiltruck-leveringer.
Hvordan sender i tilbehørsprodukter som optænding o. lign?
Vi pakker hvad vi kan på tårnet og resten eftersendes med GLS hjemmelevering.
Jeg har ændringer til min ordre. Hvad gør jeg?
Kontakt os her og husk at anføre dit ordrenummer, så hjælper vi hurtigst muligt.
Kan jeg nægte modtagelse af ordren?
Du kan nægte at modtage en ordre ved levering. Vær opmærksom på, at vi opkræver gebyr for genleveringer og returforsendelser. Det kan du læse om i vores handelsbetingelser. Hvis du ønsker at returnere dit produkt, bedes du sende os en mail.